Fredagshäng

Publicerad 2016-08-05 17:23:40 i Allmänt,

Då var första jobbveckan efter semestern gjord. Eftersom jag kom hem till ett tomt hus (barnet är på Liseberg med farmor och farfar och Olle jobbar väl antagligen) mikrade jag skyndsamt några bullar och slänge mig ner i hängstolen som jag har hängt upp i äppelträdet. Så nu dinglar jag omkring här och lyssnar på fredagspodden. Kämpar hårt för att motstå impulsen att kliva upp och klippa gräset eller häcken eller nåt.

Utsikt från min plats

Annars har vi ägnat senaste 1,5 veckan åt potträning, och det har gått oväntat smidigt. Med hjälp av lite klistermärken fattade Esther galoppen väldigt snabbt så den här veckan har hon i stort sett varit rumsren. Hoppas att det håller i sig även när hon börjar sitt nya dagis nästa vecka.

Ja, jag har egentligen inte så mycket att dela med mig av idag, ville mest uppdatera innan bloggen blir raderad pga inaktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann

Hej och välkommen till Storkgatan 4! Här bloggar jag, som är 27 år, om livet med vår lilla Esther som föddes den 19 mars 2014. Den här bloggen handlar om saker som vi hittar på, vardagsbetraktelser, inredning, och träning (för närvarande jobbet med att komma i form igen efter graviditeten). En och annan katt kan säkert slinka med också.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela