Soffläge

Publicerad 2016-02-18 16:30:16 i Allmänt,

Vi som trodde E var på bättringsvägen fick verkligen tänka om när febern slog till med ny styrka igår. Så Olle och jag jobbar skift nu kan man säga och gör vårt bästa för att få ihop det. Jag har det ganska lugnt i några dagar nu så då kan jag hänga i soffan med E utan att få stressammanbrott. Esther sover ovanpå mig och har gjort det i två timmar så det blir inte mycket annat gjort. Men under den tiden har jag fått meddelanden från två stycken som vill sälja lägenheter så man kan väl ändå säga att jag har åstadkommit nånting. Med tanke på alla saker jag hela tiden kommer på att jag vill göra i huset kan jag behöva kränga iväg lite bostäder.
Jag har fått rota fram bärselen igen eftersom man blir något trött i armen av att kånka runt på en klump som velat "bäjas" konstant sen i lördags. Vi är verkligen hennes slavar för tillfället. Hon beställer välling, och mån som man är om att hon ska få i sig nånting alls gör man ju iordning den, för att sedan mötas av ett ilsket "INTE BÄJJING!!!" när man ger henne flaskan. 

Igår kväll efter att jag skrivit kontrakt orkade jag inte heller hålla på och packa upp. Istället tog jag mej en bastu i vår ångbastukabin, vilket faktiskt var oväntat nice. Den tar lite tid att bli riktigt varm, men därefter var det riktigt hett om öronen. Ska köpa doftolja och hälla i ångutsprutaren så blir det aromaterapi av det hela. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann

Hej och välkommen till Storkgatan 4! Här bloggar jag, som är 27 år, om livet med vår lilla Esther som föddes den 19 mars 2014. Den här bloggen handlar om saker som vi hittar på, vardagsbetraktelser, inredning, och träning (för närvarande jobbet med att komma i form igen efter graviditeten). En och annan katt kan säkert slinka med också.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela